Promocje Miesiąca!
Lustro LEONARDO 80x60 cm z dwoma wyłącznikami OUTLET
Lustro LEONARDO 80x60 cm z dwoma wyłącznikami OUTLET
1 460,00 zł 564,00 zł
szt.
Lustro RONDA fi 50 cm w czarnej ramie OUTLET
Lustro RONDA fi 50 cm w czarnej ramie OUTLET
650,00 zł 390,00 zł
szt.
Lustro LISA 40x80 cm w czarnej ramie OUTLET
Lustro LISA 40x80 cm w czarnej ramie OUTLET
773,00 zł 570,00 zł
szt.
Lustro MONICA 100x60 cm OUTLET
Lustro MONICA 100x60 cm OUTLET
1 754,00 zł 790,00 zł
szt.
Lustro SONIA 80x60 cm z wyłącznikiem OUTLET
Lustro SONIA 80x60 cm z wyłącznikiem OUTLET
857,00 zł 428,00 zł
szt.
Lustro SLIM 60x80 cm OUTLET
Lustro SLIM 60x80 cm OUTLET
770,00 zł 385,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA

Jak złożyć reklamację?


Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@mcj.pl. (preferowany)
• pisemnie na adres: ul. Sumińska 2a, 44-293 Szczerbice;
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Sumińska 2a, 44-293 Szczerbice. 
Koszt wysyłki zwrotnej w przypadku reklamacji pokrywa sprzedawca. 

Co napisać w reklamacji?

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia
nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
(2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
umowy lub innego roszczenia; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Zachęcamy również do skorzystania z formularza reklamacyjnego, znajdującego się na dole strony.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację?

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji?

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi
przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu
usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
• ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz
szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku
konsumentów;
• umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w
przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż
Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji
znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w
zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do
2022 r., czy od 2023 r.) tutaj: 
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

ZWROT

Konsument ma prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Może zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Od tej zasady są jednak wyjątki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.

Ile jest czasu na zwrot towaru zakupionego przez Internet?

Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy. Konsument ma 14 dni na odesłanie towaru, sprzedawca 14 dni na zwrot pieniędzy. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem bądź do otrzymania dowodu wysyłki.

Jeżeli konsument nie został poinformowany o prawie do odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy.

Czy trzeba uzasadniać chęć zwrotu?

Nie trzeba podawać przyczyn rezygnacji. Możliwość zwrotu nie jest uzależniona od zgody sprzedawcy – jest to jednostronne oświadczenie woli.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Poinformuj nas o tym fakcie w formie elektronicznej e-mail: sklep@mcj.pl podając dane do zwrotu (numer konta i dane właściciela) - możesz użyć formularza zwrotu dostępnego na dole strony.  Należy zachować kopie dla celów dowodowych.

Czy mogę zwrócić towar używany?

Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru.

Sklep internetowy nie może uzależniać możliwości odstąpienia od zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu, które nie jest przedmiotem sprzedaży, a służy jedynie do zabezpieczenia produktu. Jest wskazane jednak, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko.

Czy mogę zwrócić towar, zanim go otrzymam?

Kupujący może odstąpić od umowy jeszcze przed otrzymaniem towaru.

Czy sklep powinien zwrócić koszt przesyłki?

Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej do sprzedawcy.

Kiedy sprzedawca ma prawo do obniżenia kwoty zwrotu?

Sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi pełną kwotę, chyba że nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl